تبلیغات انتخاباتی با پلاکاردهای کارتن پلاست

در روز های اخیر موضوع انتخابات و تبلیغات برای کاندیداها تب و تاب ویژه ای به خود گرفته است.حال و هوای شهرها به مانند کارزاری شده است که هر کسی در تلاش است در مدتی محدود و در یک بازه زمانی کوتاه نگاه ها و توجه ها را به سمت خود جلب کند.مطمئنن هر چقدر این جلب توجه موثرتر باشد میزان موفقیت کاندید نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.استفاده از ابزار و وسایلی که بتواند بیشترین کارایی را در این بازه کوتاه داشته باشد یکی از مهمترین تصمیمات برای هر کمپینی است.بی شک بهریه گیری از ابزاری که مزایای بیشتری داشته و از طرفی معایب کمتری نیز داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.به عنوان مثال تراکت های کاغذی را در نظر بگیرید!نه تنها استفاده از کاغذ موجب قطع درختان و نابودی زمین می شود بلکه در برابر شرایط جوی همچون باد و باران کاملا تخریب پذیر هستند.ویا برای چسباندن این آگهی ها باید از چسب های شیمیایی و مضرر برای محیط استفاده کرد که چهره شهر را هم نابود می کند.دراین بین اما کارتن پلاست محصولی است که از هر لحاظی جوابگوی همه سوال ها است!

طراحان و متخصصین شرکت ایران کارتن پلاست با خلاقیت همیشگی و به روز خود توانسته اند در راستای تبلیغات محیطی محصولی را آماده سازند که نه تنها به لحاظ بصری بسیار شکیل است بلکه کاملا کارامد و گیرا است.این پلاکارد به صورت یک استند با جای دستگیره طراحی شده است که بسیار سبک بوده و نه تنها قابل نصب به مکان های مختلف می باشد بلکه میتوان به صورت شخصی و انفرادی هر کس در دست خود آن را بالای سر گرفته و اقدام به تبلیغات کاندید محبوب خود نماید.

پلاکاردهای تبلیغاتی کارتن پلاست نه تنها از هدر رفت کاغذ که خود یک فاجعه زیست محیطی است جلوگیری می کند بلکه کاملا قابل بازیافت بوده و هیچ تاثیر زیست محیطی ندارد.ضد اب بودن ،سبک بودن، رنگ بندی های مختلف ، قابلیت چاپ پذیری تا 5 رنگ همه وهمه از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است.

پلاکارد های تبلیغاتی کارتن پلاست قیمت بسیار ایده آلی در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی دارند.بنابراین در هزینه های گزافی که در این دوره ها صورت میگیرد صرفه جویی قابل توجهی صورت می گیرد.

شرکت ایران کارتن پلاست در راستای اجر نهادن به مشتریان خود اعلام  می دارد این شرکت توانایی تولید و چاپ در انواع سایز ها و طرح ها را در کمترین زمان ممکن داشته و هیچ محدودیتی در تعداد و نوع سفارش مشتری ندارد.طراحان ما همیشه آماده هم فکری و کمک به شما عزیزان در پیاده سازی تصورات شما و تبدیل آن به واقعیت هستند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

تلفن تماس : 7-33745145-044

تلفن مستقیم : 6313 466 0912

اصول تبلیغات انتخاباتی

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس در سال 98 ، کم‌کم فضای کشور حال و هوای تبلیغات به خود گرفته است، تبلیغاتی که قانون حدود و ثغور آن را برای کاندیداها در نظر گرفته است. یکی از مؤثرترین عوامل و لازمه موفقیت یک نامزد در انتخابات، نحوه تبلیغات و رساندن محتوای تبلیغاتی به صمع و نظر مخاطب است که این تبلیغات منجر به آشنایی مردم حوزه انتخاباتی با شخصیت، تفکر، نظرات و برنامه‌هایی که فرد کاندیدا دارد می‌شود. یکی از روش های تبلیغاتی دیدار های چهره به چهر هست که کاندیداها اقدام به برگزاری جلسات دیداری و گفتگو با حضور مردم می‌کنند. در همین دیدارها وعده‌های فراوان و متعددی به مردم در حوزه انتخابیه‌شان می‌دهند. تبلیغات انتخاباتی و وعده های انتخاباتی باید مطابق با اصول کشور باشد و قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. رعایت این اصول باعث میشود تا مردم به شما اعتماد کرده و به شما رای دهند.