در این مطلب قصد داریم در مورد جعبه پستی کارتن پلاست که محصول یکی از معروف ترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد سخن بگوییم. افرادی که به دنبال بهترین خدمات در این زمینه هستند با ما تا آخر این مطلب همراه باشند.

جعبه بسته بندی پستی

امروزه تعداد خرید و فروش های اینترنتی بسیار بالا رفته است و با توجه به این امر افراد نیازمند جعبه پستی مناسب برای ارسال مرسولات خود هستند. جعبه پستی که مناسب فروشگاه و کسب و کار افراد باشد و ارائه خدمات آن ها را بهتر و بهتر کند.

داشتن جعبه پستی مناسب برای هر کسب و کاری، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین موارد در خرید و فروش اینترنتی نیز می باشد. جعبه پستی کارتن پلاست یکی از بهترین کارتن های پستی تولید شده برای ارسال امن و راحت مرسوله های پستی شما می باشد. در ادامه با جزئیات این جعبه پستی کارتن پلاست بی نظیر و کاربردی بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از جعبه بسته بندی کارتن پلاست

استفاده از یک جعبه بسته بندی مناسب و مشخص برای ارسال مرسولات پستی از هر نظر دارای مزایای بسیاری می باشد.

در ابتدا استفاده از جعبه پستی باعث افزایش اعتبار و ارزش فروشگاه یا فرستنده می شود؛ زیرا فرستنده برای فروشگاه خود از یک بسته مشخص و زیبا استفاده کرده و به مشتری خود ارزش قائل شده است.

در گام بعدی ارسال مرسوله پستی به روشی امن و در یک کارتن مقاوم که بتواند از مرسوله در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت کند اهمیت بسیاری دارد. رسیدن مرسوله به صورت سالم و ایمن از هر نظر دارای جنبه های مثبتی برای فرستنده و گیرنده نیز می باشد.

پس از آن افراد یا فروشگاه هایی که دارای نام و مارک خاصی هستند، می توانند با چاپ کردن نام و مارک خود بر روی جعبه پستی کارتن پلاست مارک و برند خود را معروف کنند و به آن ارزش دهند.

جعبه پستی کارتن پلاست

اما مرور کلی داشته باشیم بر اهمیت استفاده از جعبه پستی کارتن پلاست که عبارتند از:

  • ارزش بخشیدن به فروشگاه و فرستنده و همچنین گیرنده
  • جلوگیری از آسیب دیدگی های مرسوله پستی
  • ارسال امن و زیبای مرسولات پستی
  • شناساندن برند و مارک خود به افراد گیرنده
  • جلب رضایت و احساس ایمنی گیرنده یا مشتری

و غیره.

جعبه پستی کارتن پلاست چیست؟

جعبه پستی کارتن پلاست ساخته شده از پلی پروپیلن یا همان کارتن پلاست و فناوری های روز دنیا می باشد. این کارتن میتواند با مزایا و ویژگی های بسیاری که دارد، یکی از بهترین کارتن های پستی برای مرسولات فروشگاه ها و یا افراد باشد.

جعبه پستی کارتن پلاست ویژگی های بسیار کاربردی برای افراد دارد که آن را نسبت به دیگر جعبه ها متمایز می کند. کارتن پلاست دارای جعبه های محکم و مقاوم برای حمل و نقل ایمن وسیله ها و مرسولات پستی شما می باشد. در ادامه به ویژگی های بسیار و مزایای این جعبه پستی کارتن پلاست می پردازیم.

مزایای جعبه پستی کارتن پلاست

همانطور که گفته شد با توجه به تولید ویژه و متفاوت این کارتن ها، دارای ویژگی های کاربردی و متفاوتی می باشند که عبارتند از:

  • جنس پلی پروپیلن
  • سازگاری با محیط زیست
  • قابلیت بازیافت به طور کامل و صد درصدی
  • دارای ویژگی های ضربه گیری و مقاومت بالا
  • ضد آب بودن کارتن پلاست
  • مناسب برای تمامی مرسولات به تمامی مناطق داخل کشور و حتی خارج از کشور
  • قابلیت طراحی ویژه و چاپ نام و طرح مربوطه
  • دارای سایزهای متنوع

و غیره.

فرق کارتن پلاست با دیگر کارتن ها چیست؟

با توجه به ویژگی هایی که گفته شد می توان تفاوت بسیار جعبه پستی کارتن پلاست را با دیگر جعبه ها مشاهده کرد. کارتن پلاست یک جعبه ویژه و کاربردی می باشد که علاوه بر تمامی این مزایا دارای قیمت ارزان و مناسب نیز هست.

کارتن های معمولی با آسیب رسانی به محیط زیست و یا حتی مرسوله پستی می تواند خسارات زیادی را به محیط زیست و محصولات برسانند. اما در جعبه پستی کارتن پلاست تمامی موارد ایمنی و حفظ محیط زیست لحاظ شده است، و مرسوله پستی شما در هر شرایط آب و هوایی و ارسالی سالم به مقصد خواهد رسید.

یکی از مشکلات زیادی که در استفاده از جعبه های پستی معمولی به وجود می آید، همان در امان نبودن سلامت کالا می باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که گیرنده پس از دریافت جعبه پستی، شاهد ناسالم بودن و یا شکستن محصول سفارشی خود می شود، که باعث شکایت و بی اعتماد شدن افراد به خرید از فروشگاه شما می شود.

با این دلایل بسیار مهم و قانع کننده قطعاً استفاده از جعبه پستی کارتن پلاست که از هر نظر ایمنی و سلامت و حتی ارزش کالای شما را ساپورت می کند، بسیار عالی می باشد.

جعبه پستی

انواع جعبه پستی کارتن پلاست

جعبه های پستی از نظر ویژگی ها و سایز و قیمت آن با یکدیگر تفاوت دارند. هر ویژگی که افراد برای جعبه پستی خود درخواست کنند آن را با دیگر جعبه ها متفاوت می سازد.

جعبه پستی با ویژگی های متفاوت: جعبه پستی کارتن پلاست با توجه به طرح درخواستی مشتری، طراحی و ساخته می شود. خاصیت های ضد آب بودن، سازگاری و قابلیت بازیافت آن ها در محیط زیست در تمامی کارتن ها لحاظ می شود. اما می توان تمامی  این ویژگی هارا به درخواست مشتری تغییر داد.

سایزهای جعبه پستی کارتن پلاست: جعبه پستی کارتن پلاست از سایز ۲ تا ۱۰ در فروشگاه کارتن پلاست موجود می باشد. افراد میتوانند با توجه به نیاز خود انواع سایز های جعبه های پستی را سفارش داده و یا از فروشگاه خریداری کنند.

برخی از ابعاد جعبه پستی کارتن پلاست شامل موارد زیر می باشد:

ابعاد سایز ۲ جعبه کارتن پلاست: 100*140*200

ابعاد سایز ۳ جعبه کارتن پلاست: 125*175*245

ابعاد سایز ۶ جعبه کارتن پلاست: 180*250*350

ابعاد سایز ۷ جعبه کارتن پلاست: 200*275*400

ابعاد سایز ۸ جعبه کارتن پلاست: 225*350*450

ابعاد سایز 10 جعبه کارتن پلاست: 300*400*600

و… .

جعبه پستی کارتن پلاست

شما می توانید هر کدام از جعبه های مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه آن سفارش داده و از فروشگاه کارتن پلاست به آسانی خریداری کنید.

همچنین جعبه پستی کارتن پلاست یکی از بهترین جعبه هایی می باشد که شما میتوانید با استفاده از آن محصولات خود را به خارج از کشور نیز ارسال نمایید.

جعبه پستی از نظر قیمت: جعبه پستی کارتن پلاست با توجه به ابعاد آن و تعداد سفارش شما متغیر می باشد. اما علاوه بر مناسب بودن قیمت جعبه پستی کارتن پلاست مشتریان عزیز با خرید از کارتن پلاست شامل تخفیفات ویژه نیز می شوند.

کارتن پلاست با ارائه خدمات کامل و بینظیر سعی در کسب رضایت مشتری و بهتر شدن سطح خدمات دهی کشور نیز دارد.

کارتن مناسب برای شما کدام می باشد؟

استاندارد جعبه پستی با توجه به نیاز به افراد متفاوت می باشد. اما اگر به دنبال یک جعبه پستی معمولی و مناسب و استاندارد هستید، می توانید از سایز 2 برای ابعاد کوچکتر از سایز ۹ برای ابعاد بزرگتر مرسولات خود استفاده کنید.

شما می توانید با مشاهده ابعاد و تمامی جزئیات جعبه های پستی کارتن پلاست تصمیم قطعی خود را برای خرید جعبه مناسب و استاندارد بگیرید.

اما اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید به راحتی می توانید با برقراری ارتباط با قسمت پشتیبانی سایت کارتن پلاست، مشاوره رایگان دریافت نمایید و صاحب بهترین نوع و طرح از جعبه پستی کارتن پلاست شوید.

مقاومت جعبه پستی کارتن پلاست

جعبه پستی کارتن پلاست دارای مقاومت بسیار بالا و ویژگی های ضد ضربه بودن می باشد. جنس متفاوت جعبه های کارتن پلاست یکی از مواردی است که باعث می شود کارتن در برابر ضربات و آسیب ها مقاوم باشد. خاصیت ضد آب بودن جعبه های پستی یکی دیگر از بهترین مزایای این جعبه ها می باشد. این جعبه ها بسته شما را از نفوذ رطوبت و حمل نادرست محصول محافظت می کنند.

همچنین در موارد خاص شما می توانید کارتن ها و جعبه های چند لایه مورد نیاز خود را از کارتن پلاست سفارش دهید. کارتن های کارتن پلاست دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند، اما در صورت درخواست مشتری از نوع چند لایه نیز ساخته می شوند.

فرق استفاده از کارتن دست دوم یا معمولی با کارتن پلاست

هنگام استفاده از کارتن دست دوم و کارتن معمولی که دارای ایمنی مناسب نیست، شما درصد سالم رسیدن مرسوله پستی خود به دست گیرنده را به صفر می رسانید. کارتن های دست دوم ممکن است ناسالم و یا آسیب دیده باشند و در طول مسیر حمل و نقل از بین بروند و محصول را معیوب کنند. با استفاده از روش های نادرست شما باعث آسیب رساندن به اعتبار فروشگاه، محصولات و اعتماد مشتریان و حتی محیط زیست می شوید.

با هر گام درست و یا نادرستی که شما در روند کارتان برمی دارید، باعث می شوید کسب و کارتان پیشرفت و یا تنزل کند.

چاپ جعبه پستی در کارتن پلاست

کارتن پلاست سفارش چاپ طرح بر روی جعبه های پستی شما را می پذیرد. مشتریان عزیز کارتن پلاست میتوانند کارتن ها و جعبه پستی خود را با طرح و نام دلخواه خود سفارش دهند. کارتن پلاست چاپ جعبه پستی در انواع آن را با بهترین طرح ها و کیفیت انجام می دهد.

شما با چاپ طرح و نام فروشگاه یا برند خود باعث می شوید مشتریان شما را به عنوان برند رسمی بشناسند و طرفداران شما روز به روز افزایش یابد و شما صاحب نام و اعتبار شوید. مزایای چاپ جعبه پستی بسیار می باشد که افراد متخصص در این کار از فواید و مزایای آن به طور کامل آگاه هستند.

انواع جعبه های پستی موجود در کارتن پلاست

  • جعبه زرد رنگ پستی
  • پاکت های پستی
  • جعبه پستی کارتن پلاست
  • انواع مختلف جعبه ها و بسته بندی های پستی

و…. .

خدمات دیگر کارتن پلاست

برخی از خدماتی که کارتن پلاست ارائه می دهد عبارتند از:

  • تولید استند های فروشگاهی و تبلیغاتی
  • تولید جعبه ها و محافظ های مورد نیاز در کشاورزی
  • بازیافت
  • طراحی و تولید انواع کارتن ها و جعبه ها
  • تولید سقف کاذب، انواع پوشش سقف و پارتیشن بندی ها
  • تولید پد ها و محافظ های لوازم خانگی
  • ساخت انواع پوشش های ماشین و خودرو سازی

و غیره.

مزایای خرید از کارتن پلاست برای مشتریان عزیز چه می باشد؟

  • بهره مندی از بهترین محصولات
  • بهره مندی از کیفیت بی نظیر
  • بهره مندی از مزایای عالی محصولات کارتن پلاست
  • دارای قیمت ارزان و مناسب محصولات
  • دارای طرح ها و چاپ های خلاقانه
  • تحویل به موقع درب منزل

و غیره.

جعبه پستی کارتن پلاست

قیمت و نحوه سفارش از کارتن پلاست

قیمت جعبه بسته بندی پستی کارتن پلاست بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. کارتن پلاست برای مشتریان عزیز خود تخفیفات و خدمات ویژه در نظر گرفته است. شما می توانید با ثبت سفارش به آسانی در سایت مراحل مورد نظر را طی کنید و در سریعترین زمان ممکن، بهترین جعبه پستی کارتن پلاست را درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

کارشناسان و تیم پشتیبانی کارتن پلاست آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره و راهنمایی جهت خرید عالی و کارآمد برای شما می باشند.

کارتن پلاست

کارتن پلاست با سابقه درخشان و چندین ساله در زمینه تولید و ساخت انواع جعبه پستی کارتن پلاست توانسته است همواره بهترین خدمات رسانی را در سطح کشور به هم وطنان خود ارائه دهد.

مشتریان عزیز می توانند به آسانی و با دریافت راهنمایی از کارتن پلاست هر محصول درخواستی خود اعم از جعبه پستی کارتن پلاست را سفارش دهند. نحوه خرید و سفارش جعبه پستی کارتن پلاست بسیار آسان و در دسترس تمامی خریداران عزیز می باشد.

برای دریافت خدمات فوری و راهنمایی های لازم از قسمت پشتیبانی سایت و یا شماره تماس های موجود اقدام فرمایید.

افزایش ارزش و اعتبار کسب و کار خود با کارتن پلاست.