جعبه ضد آب چیست و چه کاربردی دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری جهت بهتر جابجا کردن وسایل الکترونیکی و همچنین محافظت از آن‌ها ساخت و تولید جعبه ضد آب گسترش یافت. معمولا جنس این جعبه‌ها از فلز ضد آب یا پلاستیک می‌باشد. این جعبه‌ها از ورود آب؛ یخ؛ باران؛ برف؛ رطوبت؛ گرد و خاک و …. به تجهیزات و وسایل الکترونیکی و همچنین مدارها جلوگیری می‌کنند. بنابراین جهت حفظ عملکرد الکترونیک داخلی جعبه؛ جعبه و محفظه‌های ضد آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به محصولات و کالاهای مورد نظر شما مایعات و آب نفوذ کند بدون شک آن‌ها دچار آسیب و صدمه خواهند شد. لازم است بدانید جنس بدنه این جعبه‌های ضد آب به گونه‌ای تولید می‌شوند که حتی در محیط‌های مرطوب؛ شرجی؛بارانی و …. کالاهای شما هیچ آسیب و صدمه‌ای نخواهند دید.

جعبه ضدآب کارتن پلاست

کاربرد جعبه ضد آب

جعبه ضد آب گزینه مناسبی جهت تجهیزات الکترونیکی و برقی می‌باشد. این جعبه کاربرد فراوانی برای صنایع دیگری همچون راه‌آهن؛ هتل‌ها؛ معادن؛ کشتی‌سازی؛ صنایع شیمیایی؛ تجهیزات ترمینال؛ صنایع پتروشیمی؛ ذوب فلز؛ تاسیسات تصفیه آب و فاضلاب؛ ارتباطات؛ کارخانه‌های ساحلی و …. دارد.

جعبه‌های ضد آب از تنوع بالا و گوناگونی برخوردار هستند. این جعبه‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند. از این جعبه‌ها می‌توان به  جعبه‌های ضد آب آلومینیومی؛ جعبه‌های تابلویی؛ جعبه‌های پلاستیکی ساده و جعبه‌های جعبه تقسیم ( سوارخ‌‌دار ) اشاره کرد. ویژگی مشترک این جعبه‌ها ضد آب بودن و مقاوم بودن آن‌ها می‌باشد.

باکس موتوری ضد آب

ویژگی‌ جعبه ضد آب

این جعبه‌ها ضد آب؛ ضد گرد و غبار؛ ضد باران؛ رطوبت؛ شرجی و …. هستند. در برابر هوازدگی؛ ضربه؛ سایش و خوردگی بسیار مقاوم عمل می‌کنند. باکس‌ها قابلیت نصب به دیوار را دارند اما می‌توان به صورت رومیزی نیز از آن‌ها استفاده کرد. مقاومت مکانیکی باکس‌ها بالا است. قابلیت برش‌کاری؛ نصب برچسب؛ حکاکی لیزر و … از ویژگی جعبه‌های ضد آب می‌باشد. درب این محصول به دو صورت مات و شفاف تولید می‌شود. طول عمر و ماندگاری جعبه ضد آب زیاد است. به طوری‌که می‌توان سال‌ها بدون این‌که جعبه‌ها آسیب ببینند؛ از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ضد آب کارتن پلاست دارای ابعاد مختلفی می‌باشد. ابعاد تشکیل دهنده این جعبه‌ها بر اساس سلیقه مشتری تعیین می‌گردد. بررسی‌ها نشان می‌دهد به دلیل استفاده از مواد پلی پروپیلنی در تولید کارتن پلاست؛ این محصول مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد. به طوری‌که محصولات تولید شده از این محصول در برابر مواد شیمیایی دچار آسیب نمی‌شوند.

ورق ضدآب کارتن پلاست

قیمت جعبه ضد آب

به دلیل تنوع در تولید و ساخت این محصول همچنین نوسان قیمت در بازار؛ قیمت جعبه ضد آب متغیر می‌باشد. بیشتر مصرف کنندگان این محصول کارخانه‌های بزرگ و کوچک؛ شرکت‌ها؛ پیمان‌کارها؛ سازمان‌های مختلف و …. هستند. به دلیل کاربرد زیاد این محصول این افراد قادر به تهیه و خرید آن‌ها خواهند بود.

 کارتن پلاست چیست؟

یکی از موادی که به عنوان دوست‌دار محیط زیست معرفی شده است؛ کارتن پلاست می‌باشد. این محصول به روش اکستروژن تولید می‌شود. کارخانه ایران کارتن پلاست در تولید این محصول فعال می‌باشد. به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول؛ جعبه‌های که تولید می‌شوند دارای کاربرد فراوانی نیز می‌باشند. ورق کارتن پلاست بسیار سبک و کم وزن است. به گونه‌ای که در تحقیقات نشان می‌دهد وزن آن نسبت آکرلیک یک سوم و نسبت به شیشه یک ششم می‌باشد. به همین دلیل جعبه‌هایی که با این محصول تولید می‌شوند وزن کمی دارند و به راحتی قابل جابجایی هستند.

از جمله محصولاتی که در پوشش دهی به کار می‌رود؛ کارتن پلاست می‌باشد. تولید این محصول مدرن و جدید از مدت‌ها قبل توسط کارخانه‌های زیادی در دستور کار قرار گرفته است. ساخت این محصول و ارائه آن به بازار؛ برای همه افراد مقرون به صرفه می‌باشد. این محصول در محیط زیست قابل انحلال نیست زیرا با مواد پلی پروپیلن ساخته می‌شود.

مقاومت کارتن پلاست

مقاومت و استحکام کارتن پلاست سبب استفاده مجدد و بازیافت این محصول می‌باشد. ارائه کارتن پلاست به دو شکل شیت و رول صورت می‌گیرد. این محصول به دلیل مزایای فراوانی که دارد؛ مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. مقاومت کارتن پلاست در سخت‌ترین شرایط محیطی مانند منفی چهل درجه سانتی‌گراد و مثبت هشتاد درجه سانتی‌گراد قابل توجه می‌باشد. هیچ ضربه‌ای نمی‌تواند دچار له شدن این محصول گردد. کارتن پلاست به نام‌های تجاری دیگری همچون پلاست شیت؛ کروگیت پلاست شیت؛ پلاست پک؛ شیت پلاست؛ هالو پروفیل شیت شناخته و به بازار معرفی شده است.

بسته بندی کارتن پلاست

اگر به دنبال گزینه مناسبی برای بسته بندی مواد خوراکی همچون میوه‌جات؛ سبزی‌جات؛ آجیل؛ ماهی؛ گوشت؛ مرغ؛ قارچ و … هستید از جعبه‌های کارتن پلاست استفاده کنید. جعبه‌های کارتن پلاست برای ارسال مرسوله‌های پستی نیز بسیار مناسب هستند. به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصول؛ کارخانه‌ها؛ شرکت‌ها؛ پیمان‌کاران و …. از کارتن پلاست برای تولید و تهیه بسته بندی لوازم خانگی؛ بطری نوشیدنی و … استفاده می‌کنند.

ذکر این نکته لازم است که تولید کنندگان زیادی به وسیله کارتن‌های معمولی در تولید بسته بندی فعال هستند. هر چند این جعبه‌ها نسبت به جعبه‌های کارتن پلاست از قیمت بسیار کمتری برخوردارند اما از مزایای کمتری نیز برخوردار هستند. به طور نمونه این جعبه‌های قابل شسشتشو نیستند؛ به راحتی پاره و له می‌شوند. به آسانی آب و مایعات به آن‌ها نفوذ می‌کند و تنها یک‌بار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

انواع چاپ بر روی کارتن پلاست

به دلیل کارایی کارتن پلاست در صنایع مختلف؛ انواع چاپ نیز به روش‌های گوناگونی بر روی آن صورت می‌گیرد. چاپ بر روی بسته بندی جعبه‌های کالا؛ کابل؛ سیم؛ لفاف ورق و …. صورت می‌گیرد. چاپ بر روی پوسترهای تبلیغاتی کارتن پلاست؛ بنرهای تبلیغاتی و …. با انواع چاپ همچون لمینت؛ استیکر؛ سیلک؛ دیجیتال؛ شب‌رنگ؛ کاغذ ترانس‌پرنت و …. انجام می‌شود.

مزایای چاپ بر روی کارتن پلاست

این روش بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. ضد رطوبت و آب است. قرار گرفتن جعبه‌های کارتن پلاست در هوای مرطوب؛ شرجی؛ بارانی و …. هیچ آسیبی به جعبه و کالا نمی‌رساند. در برابر ضربه کاملا مقاوم هستند. بدون خراب شدن محصول می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید. به راحتی قابل شستشو و استفاده مجدد می‌باشند.

ویژگی ورق کارتن پلاست

عرض این ورق‌ها دو هزار میلی‌متر می‌باشد و ضخامت آن دو تا ده میلی‌متر است. تنوع رنگ در تولید این محصول زیاد می‌باشد. برای تولید جعبه ضد آب از کارتن پلاست استفاده می‌شود؛ بنابراین جهت بسته بندی محصولات مختلف جعبه ضد آب کارایی زیادی دارند. به طور معمول در صنعت بسته بندی کارایی این محصول بسیار زیاد است. ورق کارتن پلاست به راحتی قابل شستشو می‌باشد. این ورق بدون بو و غیر سمی می‌باشد و به هیچ عنوان سلامتی افراد را به خطر نمی‌اندازد.

بر روی این ورق‌ها می‌توان طرح‌های مختلفی را چاپ کرد. برش دادن این محصول به آسانی صورت می‌گیرد. پس از برش دادن می‌توان آن را به وسیله جوش پلاستیکی؛ چسب؛ منگنه و …. به یکدیگر متصل کرد. این محصول در دمای بالا ذوب می‌شود اما آتش نمی‌گیرد. بنابراین زمان وقوع حادثه به عنوان مانع و سد عمل می‌کند و سبب جلوگیری از گسترش آتش می‌گردد. این ورق‌ها به عنوان ضد آب عمل کرده و از عبور رطوبت و آب کاملا جلوگیری می‌کنند. 

چه عواملی باعث امتیازات کارتن پلاست شده است؟

عوامل مختلفی همچون مقاومت این محصول در برابر اسیدها؛ مواد شیمیایی؛ روغن‌های صنعتی و خوراکی سبب شناخته شدن کارتن پلاست شده است. قابلیت برش دادن و چاپ؛ شکل پذیری و انعطاف پذیری کارتن پلاست یکی دیگر از امتیازات مثبت این محصول محسوب می‌گردد. تولید انواع جعبه‌ ضد آب کارتن پلاست و باکس‌های متنوع جهت حمل و نقل و نگهداری محصولات و کالاهای مختلف از امتیازات این محصول می‌باشد. این محصول بر اساس استاندارد جهانی ساخته می‌شود و مورد تایید وزارت بهداشت نیز می‌باشد. کاربرد این محصول در صنایع دیگر نیز مزید بر علت شده است.

بسته بندی ضد آب کارتن پلاست

تولید و ساخت جعبه‌های ضد آب به وسیله کارتن پلاست صورت می‌گیرد. بسته بندی ضد آب کارتن پلاست بسیار زیبا و شیک می‌باشد. به دلیل تنوع در سایز و اندازه جعبه ضد آب؛ می‌توان محصولات مختلفی را بسته بندی کرد. کارتن پلاست در مقابل عوامل شیمیایی؛ ضربه؛ رطوبت؛ دما و …. بسیار مقاوم می‌باشد. این محصول کاملا بهداشتی است. بنابراین استفاده از آن جهت بسته بندی مواد غذایی؛ دارو و … گزینه مناسبی می‌باشد.

اگر می‌خواهید محصولات شما در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد و آسیب نبیند؛ آن‌ها با بسته بندی ضد آب کارتن پلاست ایمن کنید. بسته بندی با کارتن پلاست از محصولات شما در برابر روغن یا گریس؛ شوینده‌ها؛ مواد شیمیایی و اسیدها محافظت می‌کند. لازم به ذکر است بر خلاف کارتن‌های کاغذی؛ بسته بندی با کارتن پلاست یک‌بار مصرف نیست؛ بلکه قابلیت چند بار استفاده کردن از آن نیز وجود دارد. هر چیزی که بر روی بسته بندی کارتن پلاست چاپ شود؛ بر اثر آفتاب و آب از بین نمی‌رود.

مزایای جعبه‌های کارتن پلاست

این محصول در برابر نور آفتاب مقاوم است و در برابر تغییرات آب و هوا سازگار می‌باشد. دوام فیزیکی این محصول در محیط‌های مرطوب صد در صد  است. از کارتن پلاست جعبه‌های دیگری همچون جعبه هدیه؛ جعبه سنگ و کاشی؛ جعبه شیلات؛ پوشش سیم و کابل؛ جعبه پیک موتوری؛ جعبه دارو؛ جعبه شیرآلات و …. تولید می‌شود.

کاربرد کارتن بسته بندی ضد آب

با توجه به دوام بالای کارتن بسته بندی ضد آب؛ برای نگهداری انواع خشکبار؛ خرما؛ مواد خوراکی و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا تولید این کارتن‌ها به صورت سه لایه یا پنج لایه صورت می‌گیرد. ابعاد و اندازه‌های این کارتن‌ها متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به محصول خود نسبت به سفارش جعبه ضد آب اقدام کنید.

انواع کارتن پلاست بر اساس وزن

این محصول دارای وزن‌های مختلفی می‌باشد که به صورت رول و ورقه‌ای تولید می‌شود. به طور نمونه تولید کارتن پلاست دو میلی‌متر رولی که دارای وزن سیصد گرم می‌باشد از ابعاد ورقه‌ای به طول دو و عرض یک متر برخوردار است. ابعاد رولی این محصول دارای صد متر مربع است که طول آن پنجاه متر و عرض آن دو متر می‌باشد. قیمت این محصول بر اساس متر مربع تعیین می‌گردد. هر چقدر مقدار وزن این محصول بیشتر شود به قیمت آن افزوده می‌شود. تنوع رنگ در این محصول زیاد است.

کارتن ضد آب

این محصول گزینه مناسبی برای حمل و نقل صیفی‌جات و میوه می‌باشد. کارتن ضد آب از رسیدن رطوبت و نم به میوه‌ها جلوگیری می‌کند. تولید این محصول بنا بر نظر مشتری صورت می‌گیرد. ابعاد ( اندازه ) و مدل کارتن‌های ضد آب متفاوت می‌باشد. طراحی این محصول به  صورت سه بعدی است.

کارگاه‌هایی که اقدام به تولید کارتن ضد آب می‌کنند؛ مرحله‌های مختلفی از جمله تولید محصول؛ چاپ طرح و بسته بندی را در برنامه خود دارند. افرادی که قصد صادرات میوه دارند؛ می‌توانند با اطمینان خاطر کارتن ضد آب را سفارش داده و از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به نظر و سلیقه مشتری؛ این محصول می‌تواند چاپ‌دار یا بدون چاپ باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد جنس کارتن ضد آب بر قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. برای تولید این محصول کارگاه‌‌ها از  ورق‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از بهترین؛ مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین ورقی که در بازار موجود می‌باشد؛ ورق کارتن پلاست است. تولید کارتن و جعبه ضد آب با کارتن پلاست از هر نظر مناسب است. یکی از مواردی که بر قیمت این جعبه‌ها تاثیر مستقیمی دارد؛ تعداد سفارش می‌باشد. هر چقدر تعداد سفارش بیشتر باشد برای خریدار بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت کارتن ضد آب

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کارتن ضد آب موثر می‌باشد. کیفیت؛ سایز و ابعاد؛ رنگ؛ مرغوبیت؛ تعداد و …. ارتباط مستقیمی با قیمت این محصول دارد. کارتن‌هایی که در برابر پوسیدگی و پارگی دارای استقامت هستند به عنوان کارتن ضد آب شناخته می‌شوند. این محصول دارای ماندگاری و طول عمر بالایی است  و به خوبی از کالاها و محصولات مورد نظر شما محافظت می‌کند.

خرید کارتن ضد آب

اگر به دنبال جعبه ضد آب مرغوب و با کیفیت هستید؛ برای سفارش و خرید این محصولات به مجموعه ایران کارتن پلاست مراجعه کنید. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام به سفارش و خرید این محصول کنید. این محصول در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. ایران کارتن پلاست به عنوان یک مجموعه موفق با تولید محصولات درجه یک به شما کمک می‌کند؛ محصولات با کیفیت خریداری کنید.

اطلاعات تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش :

733745145 044 ( داخلی 101 )

این کارتن‌ها گزینه مناسبی جهت جابجایی و صادرات میوه‌های مختلف  به مکان‌های دور می‌باشد. کارتن‌های ضد آب کمک می‌کنند محصولات شما بدون هیچ گونه آسیبی به مکان مورد نظر برسند.